6. Ne csak a szolgáltatásodra és termékedre fókuszálj
Az esetek többségében nem te vagy az egyetlen harcos a piacon. Tedd magad különlegessé és indokold meg, miben vagy más, mint a többi, amiért tőled érdemes vásárolni.
Tedd személyessé, próbálj meg minél nagyobb elköteleződést kialakítani a látogatóval. Építs brandet, növeld az elköteleződést mikrokonverziókkal és történetekkel, amelyek céged hitvallásával kapcsolatosak.
7. Tereld az érdeklődőket a honlapon
Megtalálták a honlapodat. Remek, gratulálunk!
A következő lépés, hogy ne hagyd a felhasználókat eltévedni. Honlapod felépítése legyen ésszerű. Használj egyértelmű struktúrát, linkeket, megfelelő színű és nagyságú CTA (call to action – cselekvésre felhívó) gombokat. Irányítsd őket, hova szeretnéd, hogy kattintsanak.
Pontosan lássák, hol és hogyan tudják felvenni veled a kapcsolatot.
Érdemes elolvastatni látogatóiddal pár vásárlói visszajelzést is, hogy megjöjjön a kedvük a további böngészéshez.
8. Jól néz ki a változó főoldali kép? Felejtsd el!
Tök jól néz ki, ha honlapod főoldalán változnak a fold feletti (betöltéskor megjelenő nézet) képek? El kell keserítselek. Kutya nem kíváncsi rá.
Őszintén, te hányszor nézted meg őket más honlapján? Viszont lelassítják a betöltési időt, így esélyessé válhatsz arra, hogy kilépnek az oldaladról, mielőtt betöltődött volna. Ugyanez érvényes a videókra is. Remekül bemutathatóak szolgáltatásoddal kapcsolatos képek és videók egy arra kijelölt aloldalon, vagy a YouTubeon is.
9. Analitikai eszközök
A Google Analytics és a Search Console a Google ingyenes analitikai eszközei, amelyek pár kód bemásolásával a honlapodra olyan előnyökkel ruház fel, amelyekkel mérni tudod látogatóid viselkedését, láthatod a kulcsszavakat, amellyel a weboldalra érkeztek, hol hagyták el az oldalt, vagy milyen hibákat fedeztek fel a Google robotjai a honlapon, amelyek javítást igényelnek.
Ezek azok az eszközök, amely nélkül nem érdemes honlapot üzemeltetni, ha optimalizálni szeretnéd a teljesítményét.
10. Általános adataid legyenek naprakészek
A név, cím, telefonszám pontos adatai nagyon fontosak, hiszen ez alapján köti össze a Google vállalkozásodat online megjelenéseiddel. A LinkedIn, Facebook, vagy a Google Cégem megfelelő beállítása kihagyhatatlan feladat egy vállalkozás online jelenlétének növelése érdekében. Mindenhol legyen azonos, hogy pontosan tudja, éppen rólad van szó. Ezt az apró mozzanatot sokan alulértékelik, pedig nagyon-nagyon fontos hitelességed növelése érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.