Lépjen ki a találgatásból, és használja ezeket a cikk marketing módszereket a siker érdekében
Böngészhet az interneten, és szó szerint több ezer olyan sikertörténetet olvashat el, amelyek középpontjában azok az emberek állnak, akik az online marketing révén szerencsét szereztek. Ezen emberek többségében van valami közös: Mindannyian cikkmarketinget használtak webhelyeik népszerűsítésére. Ebben a cikkben elmagyarázunk néhány kulcsfontosságú kérdést, amelyet tudnia kell erről a marketingről.
Győződjön meg arról, hogy minden általa nyújtott cikk tele van hasznos, érdekes információkkal. Ne feledje, hogy a keresőmotor botjai olvashatják a kulcsszavakat, de az emberek érdeklődés és szórakozás céljából olvasnak, vagy azért, mert valamit kideríteni próbálnak! A cikkeknek friss, időszerű információkkal kell rendelkezniük az emberek iránt érdeklődő témákról.
Ha ötleteket kíván gyűjteni saját cikkmarketing-erőfeszítéseihez, tekintse át azokat a cikkeket, amelyek a címtárak „legnézettebb” kategóriájában jelennek meg. Hogyan szerveződnek? Mi a hangjuk? Mennyire hivatalos vagy informális a nyelvük? Egy példa egy hatékony oktatási eszköz, és a kiválasztott cikk könyv legnézettebb cikkei nagyon sikeres példák.
A cikk marketingjének elősegítése érdekében próbáljon a tartalma szélesebb közönségre koncentrálni. Ez biztosítja, hogy érdekli a hűséges olvasókat, és a potenciális olvasó sem érzi úgy, hogy a tartalom nem nekik való. Ne töltse túl a tartalmát túl sok olyan iparág-specifikus kifejezéssel, amelyet nem mindenki fog megérteni.
Ha feszülten viselkedik egy cikkben, akkor rendben van,ha Ön egy alapvető cikkmarketinget folytat, amelynek célja a forgalom elterjesztése egy webhelyre. Nyugodtan írjon egy thrillert. A cikknek nem kell titokzatosnak lennie, vagy tartalmaznia kell a cselekmény fordulatait, hogy szórakoztatóvá tegye az olvasó számára.
Érdeklődjön olvasója iránt a cikk elejétől a végéig. Használja a valós történeteket, ha lehetséges, és próbáljon "képet festeni". Az érdekes cikkek elkötelezik az olvasóit, és további visszatérésre késztetik őket.
Győződjön meg arról, hogy a cikke kulcsszava olyan dolog, amelyet az emberek valóban keresnek. Létrehozhatja a világ legjobb tartalmát, de ha valójában senkinek nincs szüksége rá, akkor a munkája értelmetlen. Kulcsszó választó eszközökkel keresse meg az emberek által keresett tárgyakat, hogy segítsen eldönteni, hogy milyen tartalmat készítsen.
Ahhoz, hogy embereket vonzzon a webhelyére, képesnek kell lennie arra, hogy jól írjon. Ez magában foglalja annak biztosítását, hogy cikkei nyelvtanilag helyesek, valamint vonzóvá tegye az olvasót. Ezzel az olvasó valószínűleg többet szeretne megtudni, és hajlandó visszatérni egy másik időpontra.
Használjon címeket, amelyek kérdéseket, válaszokat vagy statisztikákat tartalmaznak a webhelyén és a hírlevelekben. Az ilyen típusú címsorok felkelthetik az emberek figyelmét, és rengeteg információt adhatnak a potenciális vásárlóknak az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban, még akkor is, ha nem olvassák el a címsort követő szöveget.
Néha az lehet a legjobb mód, amikor az ember kreatív vagy új módszert keres számára, hogy egy cikken keresztül piacra dobja azt a cikket, amely nem nyíltan marketingel valamit. Ha olyan cikket állít elő, amely valakinek nem szúrja be közvetlenül a terméket, de finoman azt sugallja, nagyobb sikereket érhet el.
Bár ebben a cikkben jó néhány nagyszerű cikkmarketing tippet ismertettünk, akkor is tisztában kell lennie azzal, hogy sokkal többet kell tudnia a webes üzletről általában. Segít, ha mindig hajlandó hallgató lenni, ahelyett, hogy mesternek tenné. Tehát ne felejtse el elolvasni a cikkmarketingről szóló további tippeket.
kerítés,teraszburkolat,párnafa,gmail képek,wpc kerítés árgép
1. kerítés
3. párnafa
4. gmail képek
kerítés,teraszburkolat,párnafa,gmail képek,wpc kerítés árgép
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.