A márka beverése az ügyfelek tudatába az e-mail marketing segítségével
Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót építsen webhelye vagy webhelyei számára, az e-mailen keresztüli marketing. Küldhet e-maileket az embereknek a webhelyén lévő frissítésekről, vagy csak egy általános üdvözletet általában. Sok minden van, amikor az e-mail marketingről van szó, ezért menjen előre, és olvassa végig ezt a cikket, hogy lássa, mit tanulhat a témáról.
Mindig kérjen engedélyt! A kéretlen e-maileket nem szívesen fogadják, és bizonyos esetekben blokkolhatják az internetszolgáltatóját. Ha kapcsolatba lépsz valakivel, mindig mellékelj hírlevelet vagy ajánlatot - így az ügyfélnek lehetősége van arra, hogy hozzájáruljon az üzeneteidhez. Az utolsó dolog, amit szeretne, hogy spammerként bélyegezzék meg.
Ne küldjön kéretlen e-mail üzeneteket. Ellenkező esetben azt kockáztatja, hogy spammerként ismerik el. Megpróbálnak majd visszaemlékezni, hogy hallottak-e már Önről, és megkérdezik maguktól, hogy miért kellene érdekelniük az Ön termékei. Valószínűleg törölni fogják az e-mailt, ezzel mindenki idejét vesztegetve.
Maximalizálja az e-mail marketing eredményeit azzal, hogy arra ösztönzi olvasóit, hogy válaszoljanak minden egyes e-mailre. Mindig olvassa el és válaszoljon ezekre az e-mailekre azonnal. A személyes kapcsolat kiépítése minden egyes olvasóddal a legjobb módja annak, hogy hűséges vásárlóvá alakítsd őket. Ez egy jó módja annak is, hogy konkrétabb visszajelzést kapjon erőfeszítései sikeréről.
Ügyeljen arra, hogy e-mailjei érdekes tartalmat tartalmazzanak. Az akciós termékek kínálása mellett ne felejtsen el hasznos információkat is tartalmazni. Ajánljon fel olyan különleges cikkeket a feliratkozóinak, amelyek esetleg nem szerepelnek a webhelyén. Tartalmazzon olyan ajánlatokat is, amelyek kizárólag az Ön termékeire vagy szolgáltatásaira vonatkoznak. Küldjön ünnepi üdvözleteket és akciókat, ne csak akkor, ha valamire vágyik.
Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát a weboldalán. Ezután küldje el e-mail listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Így az e-mailek elég egyszerűek ahhoz, hogy ne kerüljenek a spam mappába, valamint arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassák meg a webhelyét.
Győződjön meg róla, hogy az e-mailek összhangban vannak a márkaépítéssel. Az e-maileknek tartalmazniuk kell a vállalati színeket, logókat és bármi mást, ami egyedi a vállalkozására jellemző. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük felismerni az Ön e-mailjeit, amikor azok megérkeznek a postaládájukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Győződjön meg róla, hogy egy tiszta listából dolgozik. Így az Ön által eltöltött idő a célzott ügyfelekre irányul. Ha rossz ügyfeleket céloz meg, az nem segít, és egy tiszta listával sokkal gyorsabban juthat el a megfelelő ügyfelekhez. Tisztítsa meg a listáját, és jusson el a megfelelő ügyfelekhez!
Nézze meg, hogy a spammerek hogyan futtatják az üzeneteiket, hogy megtanulja, mit ne tegyen soha. Iratkozzon fel egy ingyenes e-mail fiókra, tegye közzé új címét a világhálón, és nézze, ahogyan beözönlenek a spamek. Tanulmányozza ezeket az e-maileket, hogy példákat találjon arra, mit ne tegyen, és szükség szerint módosítsa saját kampányait. Azzal, hogy nem spammel másokat, azonnal hitelesebbé teszi magát.
Most, hogy már sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell éreznie magát azzal kapcsolatban, hogy ez a téma hogyan segíthet Önnek sikeressé válni. Szeretne pozitívan gondolkodva belemenni egy ilyen témába, mert amikor ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, a siker könnyen jön.
laptop, páraelszívó, szárítógép, tablet, videokártya, xiaomi redmi note 10, gamer szék, okosóra, okostelefon, ventilátor
laptop, páraelszívó, szárítógép, tablet, videokártya, xiaomi redmi note 10, gamer szék, okosóra, okostelefon, ventilátor
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.