Plasztikai Hírnevének növelése: Tippek és trükkök, plasztikai hírnévmenedzsment
Honnan tudhat meg többet a vállalkozás hírnevének kezeléséről? A megfelelő helyen jár, ha ezen töpreng. Az alábbi információkból rengeteg ismeretet szerezhet.
A közösségi oldalakon való közzététel fontos vállalkozásának hírneve szempontjából. Legalább hetente többször kellene posztolnia, hogy hatékonyan futtathasson egy marketingkampányt. Ha úgy találja, hogy a közösségi médiaoldalakon való posztolás túlterhelő, fontolja meg egy asszisztens felbérlését, aki elkészíti Ön helyett a posztokat.
Legyen kedves az online interakció során. A puszta tweetek és frissítő üzenetek küldése sosem lesz sikeres, hacsak nem szán időt arra, hogy közvetlenül kommunikáljon a fogyasztóival. Ha valaki kérdést tesz fel az Ön által üzemeltetett közösségi oldalon, győződjön meg róla, hogy a lehető leggyorsabban válaszol. Ha olyan kérdésről van szó, amire nem tudja biztosan a választ, tudassa velük, hogy keresi a választ.
Rendelkezzen olyan webhelyek portfóliójával, amelyeket keresőmotorokkal optimalizálhat. Természetesnek fog tűnni, ha keresőkérdésként használva üzleti weboldalát megpróbálja az első számú keresési listára tenni az üzleti neve után. Azonban ne álljon meg itt. Próbáljon meg tíz üzleti weboldalát a márkanévre vonatkozó tíz legjobb keresési találat közé juttatni. Mindenki mást zárjon ki.
Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön az ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.
Ha valakinek az ötleteit használja fel, mindig ügyeljen arra, hogy az illetőnek elismerést adjon érte. Mindenki tanulhat egy kicsit másoktól, így a kellő elismerés megadása megmutatja az embereknek, hogy nem gondolja, hogy maga fölötte áll ennek. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy kiérdemelje a tiszteletüket.
Ellensúlyozza a vállalatáról szóló negatív online tartalmakat azzal, hogy felveszi a kapcsolatot a készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor keresést végez a vállalatára, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.
Ne feledje, hogy az offline jelenléte az online hírnevére is hatással van. Ez általában a hírneved kezdete. Az emberek jobban megbíznak Önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatot ápol az ügyfélkörével. A boldog ügyfelek általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy mindannyian boldogok legyenek.
Az Önt kereső embereket közvetlenül az Ön weboldalára irányítsa. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozásának nevét és más azonosító szavakat a weboldalán anélkül, hogy idegesítő lenne. Ez a negatív és esetleg valótlan értékeléseket tartalmazó webhelyek helyett Önhöz fogja vezetni a keresőket.
Győződjön meg róla, hogy ismeri a jogait. Nem hagyhatja, hogy a Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentje az Ön vállalkozása egy kitartó hamis értékelő miatt menjen tönkre. Ismerje meg minden oldal szolgáltatási feltételeit és szabályzatát, és tudja meg, milyen jogorvoslati lehetőségei vannak. Rágalmazás, becsületsértés vagy rosszindulatú szándék esetén előfordulhat, hogy ügyvédhez kell fordulnia.
Maradjon résen, amikor a rossz üzleti hírnév elleni védekezésről van szó. Még ha mindent megtett is a jelenlegi problémák megoldása érdekében, a jövőben mindig lesznek újabbak. a dolgok szemmel tartása biztosítja, hogy azok nem fognak kicsúszni a kezéből.
A plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentje meglehetősen egyszerű, ha tudja, mit csinál. Használja ezeket az információkat, és látni fogja a változást a Plasztikai sebészet hírnévmenedzsmentje vállalkozásában. Ne várjon, és kezdje el még ma!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.